Vind je dit gedicht mooi?Deel het op Facebook
Durf je eigen wegen in te slaan,
het zal écht niet altijd lekker gaan,
maar falen doet nu eenmaal minder pijn,
als het geen keuzes van een ander zijn.
Durf je eigen wegen in te slaan,
het zal écht niet altijd lekker gaan,
maar falen doet nu eenmaal minder pijn,
als het geen keuzes van een ander zijn.
Moeilijk te lezen door de witte letters. Wel een eye-opener